https://storify.com/Kaskas/kaskas-after-work-heratti-hyvan-keskustelun
Tutkimus vaikuttaa hitaasti – ala siis viestiä varhain
Maria Ruuska | 2.4.2015
Maria Ruuska | 2.4.2015
https://storify.com/Kaskas/kaskas-after-work-heratti-hyvan-keskustelun
Lue myös
Lue lisää
Kaksoisolennaisuusanalyysi uudistaa yritystä ja tuo kilpailuetua onnistuessaan. Mitä analyysissä kannattaa huomioida?
Lue lisää
Tietoa pursuaa kiihtyvällä tahdilla eri viestintäkanavista, joten sen ytimekkääseen ja havainnolliseen esittämiseen kannattaa panostaa, jotta oma viesti ei huku tietotulvaan.
Lue lisää
Aiempaa tiukempi suhtautuminen vastuullisuusväittämiin ei koske vain tekstimuotoisia viestejä, vaan myös visuaalisuutta. Visuaalinen viestintä perustuu mielikuviin, joiden pitää jatkossa olla totuudenmukaisia.
Lue lisää
Keväällä, kesällä tai alkusyksystä kuvattu kuva on käyttökelpoinen myös talvella, kun taas talvinen kuva herättää kesällä vain vilunväristyksiä. Tarpeisiisi suunnitellut brändikuvat maksavat itsensä monikäyttöisyydessään nopeasti takaisin.
Kaskas Media Oy
Mechelininkatu 3d
00100 Helsinki
Y-tunnus: 2536207-5
Myynti
Maria Ruuska
maria.ruuska@kaskas.fi
0407274119
Karoliina Kinnunen Mohr
karoliina@kaskas.fi
050 400 5122
Laskutus
Tuula Rajamäki
tuula.rajamaki@kaskas.fi
Lähetäthän meille verkkolaskun.
OVT-tunnus
003725362075
Operaattori
Maventa (003721291126)
Seuraa meitä