Kaskas toteutti vuosien 2023 ja 2024 aikana Suomen kestävän kehityksen toimikunnan strategiasta seurannan, jossa tarkasteltiin, miten kestävä kehitys edistyy yhteiskunnan eri alueilla ruokajärjestelmästä terveyteen ja hyvinvointiin. Onko […]
Näkemyksiämme
Euroopan Unionin yritysvastuudirektiivi asettaa suurille yrityksille toimintaraamit esimerkiksi siihen, miten ihmisoikeudet toteutuvat niiden toimitusketjuissa. Lue, miksi direktiivi pitää ottaa tosissaan kaikenkokoisissa yrityksissä.
Vastuullisuusnarratiivin avulla voit luoda kilpailuetua ja edistää kulttuurista muutosta kohti vastuullisuutta. Lue, miten rakennat uskottavan vastuullisuusnarratiivin.
Kaksoisolennaisuusanalyysi uudistaa yritystä ja tuo kilpailuetua onnistuessaan. Mitä analyysissä kannattaa huomioida?
Tietoa pursuaa kiihtyvällä tahdilla eri viestintäkanavista, joten sen ytimekkääseen ja havainnolliseen esittämiseen kannattaa panostaa, jotta oma viesti ei huku tietotulvaan.
Aiempaa tiukempi suhtautuminen vastuullisuusväittämiin ei koske vain tekstimuotoisia viestejä, vaan myös visuaalisuutta. Visuaalinen viestintä perustuu mielikuviin, joiden pitää jatkossa olla totuudenmukaisia.
Keväällä, kesällä tai alkusyksystä kuvattu kuva on käyttökelpoinen myös talvella, kun taas talvinen kuva herättää kesällä vain vilunväristyksiä. Tarpeisiisi suunnitellut brändikuvat maksavat itsensä monikäyttöisyydessään nopeasti takaisin.
Markkinointiviestintätoimistosta tuleva Vuoristo vahvistaa Kaskasin konseptointi- ja sisältöosaamista.
Osallistumisen muotoiluun liittyy usein ilmiselvinä pidettyjä hyviä käytäntöjä, jotka ovat aivan olennaisia onnistuneen kokemuksen luomisessa.