Marraskuu haastaa pimeydellään ja ajatus sutii tyhjää? Lue asiantuntijamme Marika Ahosen tunnustukset ja vinkit aivojen auttamiseksi.
Näkemyksiämme
Miten rakentaa viestintästrategia, joka tukee vaikuttamista? Entä miten jo olemassa oleva strategia taipuu vaalivaikuttamiseen? Näiden kysymysten äärelle sukelletaan maksuttomassa webinaarissamme.
Selvityksemme näyttää, miten Suomen vastuullisimmiksi mielletyt brändit pärjäävät, kun niiden viestintää arvioidaan tulevan EU-sääntelyn valossa.
Vuonna 2026 voimaan tuleva EU-direktiivi asettaa rajat vastuullisuusväittämille. Kaskas näkee muutoksen mahdollisuutena lisätä faktoihin perustuvan viestinnän vaikuttavuutta.
Onko yritys tunnistanut tärkeimmät vaikutuksensa? Missä kohtaa yrityksen arvoketjua ne sijaitsevat? Nyt avaamme, miten tiedon visualisointi voi olla avuksi. Tämä on blogisarjan toinen osa.
Webinaarissa käymme läpi kiristyvän sääntelyn vaatimukset, julkaisemme tuoreen selvityksemme sekä annamme käytännön vinkkejä sääntelynkestävään vastuullisuusviestintään.
Aivoterveys ja viestintä kulkevat asiantuntijatyössä käsi kädessä. Jos et päässyt webinaariimme, nappaa tästä kolme oivallusta aivoterveellisempään työarkeen.
Vapaaehtoista kestävyysraportointikehikkoa, eli VSME:tä, on kritisoitu vuoroin riittämättömäksi, vuoroin turhaksi byrokratiaksi. Se on kuitenkin hyödyllinen ensiaskel kestävyysraportointiin, jos sitä käyttää oikein.
Rohkea tiedon visualisointi tekee myös määrämuotoisesta raportoinnista kiinnostavaa, ymmärrettävää ja hyödyllistä.

