Konseptoimme Suomen ympäristökeskukselle tarinan, jonka avulla herättää keskustelua ja lisätä tietoisuutta kestävyysmurroksen välttämättömyydestä erityisesti nuorten aikuisten ja laajemmin sidosryhmien keskuudessa.
Autoimme valtioneuvoston kansliaa selvittämään, mikä on kestävän kehityksen tila Suomessa ja miten Suomi edistää Agenda2030:n toteutumista.
Toteutimme STN-ohjelmille Vaikuttamisen vuosikellot, eli tietokoosteet ajankohtaisista poliittisista prosesseista EU:ssa, valtakunnallisesti ja kunta- ja aluetasolla.
Suunnittelimme ja toteutimme Energiateollisuudelle konseptoinnin energia-alan tulevaisuusvisiosta ja vähähiilisyyden tiekartasta.
Kaskas suunnitteli ja toteutti EU:n kestävyysraportointidirektiiviä (CSRD) mukailevan olennaisuusanalyysiprosessin ABO Windille.
Pitkän yhteistyön aikana olemme auttaneet Lukea tarjoamaan ymmärrettävää ja kiinnostavaa tietoa yhteiskunnalliseen keskusteluun ja päätöksentekoon.
Olemme auttaneet Varmaa muun muassa konseptoimaan työkykyjohtamisen sisältöjä ja valmentaneet asiantuntijoita viestimään työstään.
GRETA tutki energiakansalaisuutta. Hankkeen viestintä erottui edukseen ja tavoitti EU-kansalaiset sekä päättäjät.
Autoimme Y-säätiötä jakamaan parhaat oppinsa kansainvälisille seuraajilleen kirjan ja keskustelujen muodossa.
Aalto-yliopiston kemian tekniikan korkeakoulu päätti kohottaa profiiliaan ja lisätä alan houkuttelevuutta opiskeluvalintaa pohtivien nuorten keskuudessa luovalla kampanjalla.
Kun ympäristöministeriö valmisteli luonnon monimuotoisuusstrategiaa, se halusi kerätä suomalaisten näkemyksiä monimuotoisuudesta. Syntyi Luontoraati.
Energia-alan yhteisellä olennaisuusanalyysillä ja vastuullisuuslinjauksilla loimme jaetun käsityksen siitä, mihin keskittyä energia-alan kestävän kehityksen edistämisessä.
Loimme Musiikki & Media -tapahtumalle brändistrategian ja loimme monimuotoisuutta henkivän ja helposti hyödynnettävän ilmeen tapahtumalle.
Tuimme ulkoministeriötä strategiatyön viestinnässä ja vastasimme siitä, että suomalaiset asiantuntijat tutkijoista yrityksiin pääsivät vaikuttamaan strategian tavoitteisiin ja toimenpiteisiin.
Autoimme ministeriöitä varmistamaan, että vuorovaikutus sidosryhmien kanssa toimii ja että valmistelu saa ansaitsemaansa näkyvyyttä.
Tiivistimme päästödatan puhuttelevaksi tekstiksi ja kuviksi. Näin viritimme keskustelua sekä eduskunnassa että somessa.
Kosmetiikkayhtiö Lumene täytti 50 vuotta ja halusi nostaa juhlavuoden teemaksi vastuullisuuden. Yhtiö oli tehnyt jo pitkään vastuullisia tekoja, mutta oli nyt uuden edessä: se ei ollut aiemmin viestinyt vastuullisuudesta juurikaan ulospäin.
Pro-tukipiste tukee seksi- ja erotiikka-aloilla toimivia ihmisiä sekä ihmiskaupan uhreja ja puolustaa heidän ihmisoikeuksiaan. Järjestö halusi 30-vuotisjuhlavuotensa kunniaksi kääntää kaikki viestintänsä peruskivet.
Asiantuntijoiden viestintäkoulutus ei tarkoita enää yksittäisiä Twitter-seminaareja, vaan valmennusohjelmia. Viestintätaitojen lisäksi valmennuksessa kasvavat itseluottamus ja uskallus viestiä.
Päijät-Sote kokoaa yhteen Päijät-Hämeen alueen sosiaali- ja terveyspalvelut ja helpottaa palvelujen löytämistä. Olemme kulkeneet Päijät-Soten matkassa alusta saakka strategisena viestinnän kumppanina, tekijänä ja ajattelun apuna.
Vielä vuoden 2017 lokakuussa Esko Valtaoja oli Suomen ainoa tunnettu tutkija. Oli siis aika laittaa nimilista uusiksi.