Millaisia sisältöjä ja tarinoita suunnittelemme ja tuotamme? 

Tarinat ovat tapamme hahmottaa maailmaa, sillä ne luovat yhteistä ymmärrystä ja jaettuja merkityksiä. Jokaisella luovalla idealla pitää mielestämme olla jokin isompaa kokonaisuutta tukeva päämäärä. 

Käsissämme erilaisista sisällöistä ja eri kanaviin istuvasta tarinankerronnasta tuleekin strategiaa tukevaa toimintaa.

Kirkastamme asiakkaidemme viestit ilman, että yksinkertaistamme liikaa. Luomme oivalluksia, jotka auttavat asiakkaitamme tekemään kestävästä elämäntavasta, palveluista ja tuotteista houkuttelevia.

Monimutkaiset viestit tavoittavat kohteensa paremmin, kun ne herättävät tunteita, ovat samaistuttavia ja harkituille kohderyhmille suunnattuja. Autamme asiakkaitamme kertomaan omissa, lainatuissa, ostetuissa tai ansaituissa kanavissa siitä, miten juuri tämä organisaatio tekee maailmasta kestävämmän ja innostaa sidosryhmät mukaan.

Esimerkkejä monikanavaisen sisällöntuotannon palveluistamme

  • Sisältöstrategiat ja -suunnitelmat 
  • Narratiivit ja sisältökonseptit 
  • Sisältökokonaisuudet ja yksittäiset sisällöt hyödyntäen tekstiä, valokuvaa, ääntä, videota, tiedon visualisointia, kuvituksia ja graafista suunnittelua
  • Sisältöjen versiointi eri kanaviin

Millaisia sisältöjä ja tarinoita olemme tehneet?

Konseptoimme ja sanoitimme Suomen ympäristökeskukselle 30-vuotisjuhlavuoden kunniaksi ydintarinan siitä, miten he puhuvat kestävyysmurroksesta ja viestivät sen välttämättömyydestä nuorille aikuisille.

Olemme tuottaneet HUSille parikymmentä tarinaa heidän potilaistaan. Vastaamme mukaan lupautuneiden potilaiden kontaktoinnista, haastatteluista, kuvauksista sekä itse tarinoiden kirjoittamisesta.

Kiteytimme Helsingin kaupungin ja Helsingin yliopiston vuosikymmeniä jatkuneen yhteistyön vaikuttavuustarinaksi. Journalismin ja visuaalisen kerronnan avulla summasimme kumppanuuden vaikutukset yhdeksi tarinaksi, jota on helppo esitellä esimerkiksi kansainvälisille vieraille.

Aiheeseen liittyviä näkemyksiämme

Tieto ei riitä, jos emme ymmärrä, herätä ja sanoita tunteita

Lue lisää

Vastuullisuusnarratiivi tuo ymmärrettävyyttä yrityksesi vastuullisuusviestintään

Lue lisää

Ota yhteyttä