Millaisia yhteiskunnallisia kampanjoita teemme?
Yhteiskunnallinen kampanja ei vaikuta, jos se ei puhuttele ja kutsu toimintaan. Huolehdimme, että jokaisella suunnittelemallamme kampanjalla on valitun kohderyhmän mielenmaisemaan pureutuva luova idea sekä selkeä ja innostava call to action.
Varmistamme kiristyvässä markkinointiviestinnän sääntely-ympäristössä, että suunnittelemamme kampanjat ovat paitsi oivaltavia myös totuudenmukaisia ja läpäisevät vaativimmatkin kriteerit.
Millaisia yhteiskunnallisia kampanjoita olemme tehneet?
Suunnittelimme Turvallisuus- ja kemikaalivirasto Tukesille monikanavaisen Lue ne ohjeet -tietoisuuskampanjan, jonka call to action kiteytyi jo nimeen. Kampanja kannusti 25–50-vuotiaita suomalaisia lukemaan tuotteiden ja palveluiden käyttöohjeet, jotta niiden käyttö olisi turvallisempaa.
Suunnittelimme ja toteutimme Talentialle sosiaalialan todellisuutta dystooppisesti kuvaavan kampanjan, joka herätti päättäjiä keskustelemaan eduskuntavaalien alla.
Loimme nuorten kanssa Aalto-yliopiston kemian tekniikan korkeakoululle kampanjan, jonka tavoite oli innostaa nuoria alalle. Monet tulevaisuuden suurimmista ongelmista ratkotaan nimittäin juuri kemian tekniikan avulla.
Aiheeseen liittyviä näkemyksiämme
KUTSU jouluglögeille 3.12. – Miten liiketoiminnalla voi muokata kulutuskulttuuria?
Lue lisääTieto ei riitä, jos emme ymmärrä, herätä ja sanoita tunteita
Lue lisääRiita poikki ja osallisuutta väliin? Kiista etätyöstä jakaa pomoja ja alaisia, vaikka ei tarvitsisi
Lue lisää