Sidosryhmät ovat organisaation menestyksen elinehto. Monimutkaisessa maailmassa voi kuitenkin olla vaikea tunnistaa, ketkä ovat niitä kaikkein tärkeimpiä sidosryhmiä.
Näkemyksiämme
EU:n vihreä siirtymä ei ole vain suuryritysten pelikenttä – se avaa myös pk-yrityksille valtavia kasvumahdollisuuksia.
Kestävämpi kulutuskulttuuri luo uusia liiketoimintamahdollisuuksia, mutta sen rakentaminen edellyttää yrityksiltä rohkeutta, innovaatioita ja uudenlaista yhteistyötä.
Onko jotain niin monimutkaista kuin luontokato mahdollista esittää visuaalisesti kiteytetyssä muodossa?
Tiedämme, miten ilmastokriisi hidastuisi, luontokatoa paikattaisiin tai kestävyysmurros toteutuisi. Siksi markkinoinnista tuttu ajatus tunteiden voimasta on olennainen, kun haluamme muuttaa asenteita tai tuupata toimiin.
Erimielisyydet etätyöstä eivät ratkea sanelemalla. Ratkaisu piilee organisaation sisäisessä vuorovaikutuksessa.
Tervetuloa maksuttomille jouluglögeille keskustelemaan siitä, miten yritykset voivat edistää kestävämpää kulutuskulttuuria.
Kulttuurinen kestävyys nousee vauhdilla ekologisen, taloudellisen ja sosiaalisen kestävyyden rinnalle. Mitä tekemistä kulttuurilla on liiketoiminnan kanssa?
CSRD-raportointi pyyhkii EU:n yli lähivuosina ja muuttaa yritysten vastuullisuusraportointia. Keitä direktiivi koskee, paljonko raportointimuotoon siirtyminen arviolta maksaa ja kuinka yritykset voivat hyötyä velvoitteesta?