Glögikuppi, jolla on jalat. Teksti "Kulttuurisen kestävyyden jouluglögit 3.12. klo 15.30 alkaen".

KUTSU jouluglögeille 3.12. – Miten liiketoiminnalla voi muokata kulutuskulttuuria?

Kaskas Media | 6.11.2024

Joulu lähestyy, ja samalla herää kysymys kulutuskulttuuristamme – miten siitä saataisiin kestävämpi? Kulutamme yhä enemmän, vaikka maapallon kantokyvyn rajat paukkuvat.

Tervetuloa tiistaina 3.12. klo 15.30 alkaen jouluglögeille keskustelemaan siitä, miten yritykset voivat edistää kestävämpää kulutuskulttuuria!

Keskustelua aiheesta johdattaa toimittaja-vaikuttaja Julia Thurén. Keskustelemassa ovat Fiskars Groupin vastuullisuusjohtaja Kati Ihamäki, Suomen suurimman second hand -verkkokaupan toimitusjohtaja Timo Huhtamäki sekä ympäristöväittämiä ja markkinoinnin ympäristöväittämiä tutkinut Suomen ympäristökeskuksen tutkija Tero Heinonen. Saamme tervehdyksen myös Suomeen juuri rantautuneen kunnostettua eloktroniikkaa myyvän refurbedin markkinointipäälliköltä Sarah Weyersilta.

Jouluglögien ohjelma

15.30 Johdatus päivän aiheeseen ja keskustelijoiden lyhyet alustukset:

  • Fiskarsin Groupin vastuullisuustavoite on vastustaa kertakäyttökulttuuria – mitä se tarkoittaa käytännössä?
  • Miten Emmy muuttaa kuluttamista kestävämmäksi toiminnassa ja markkinoinnissaan?
  • Mitä markkinoinnin ja viestinnän ammattilaiset voivat tehdä edistääkseen kestävyysmurrosta?
  • Miten ja miksi refurbed haluaa muuttaa kuluttamista?

16.00 Keskustelua aiheesta Julia Thurénin johdolla vieraiden ja yleisön kanssa

16.45 Glögiä, joulutorttuja sekä uusia ja vanhoja tuttuja tarjolla

Tapahtuma on maksuton. Ilmoittaudu mukaan 28.11. mennessä. Pidätämme oikeudet ohjelman muutoksiin.

Mitä, missä, milloin?

  • Mitä: Kaskas-glögit: Miten liiketoiminnalla voi muokata kulutuskulttuuria? 

  • Milloin: 3.12. klo 15.30 alkaen
  • Missä: Kaskasin toimisto, Mechelininkatu 3D, 00100 Helsinki
  • Mitä maksaa: Ei mitään!
  • Miten ilmoittaudun: Täytä ilmoittautumislomake Lyytissä.

Selaa lisää