Vastuullisuusnarratiivin avulla voit luoda kilpailuetua ja edistää kulttuurista muutosta kohti vastuullisuutta. Lue, miten rakennat uskottavan vastuullisuusnarratiivin.
Näkemyksiämme
Kaksoisolennaisuusanalyysi uudistaa yritystä ja tuo kilpailuetua onnistuessaan. Mitä analyysissä kannattaa huomioida?
Tietoa pursuaa kiihtyvällä tahdilla eri viestintäkanavista, joten sen ytimekkääseen ja havainnolliseen esittämiseen kannattaa panostaa, jotta oma viesti ei huku tietotulvaan.
Aiempaa tiukempi suhtautuminen vastuullisuusväittämiin ei koske vain tekstimuotoisia viestejä, vaan myös visuaalisuutta. Visuaalinen viestintä perustuu mielikuviin, joiden pitää jatkossa olla totuudenmukaisia.
Keväällä, kesällä tai alkusyksystä kuvattu kuva on käyttökelpoinen myös talvella, kun taas talvinen kuva herättää kesällä vain vilunväristyksiä. Tarpeisiisi suunnitellut brändikuvat maksavat itsensä monikäyttöisyydessään nopeasti takaisin.
Markkinointiviestintätoimistosta tuleva Vuoristo vahvistaa Kaskasin konseptointi- ja sisältöosaamista.
Osallistumisen muotoiluun liittyy usein ilmiselvinä pidettyjä hyviä käytäntöjä, jotka ovat aivan olennaisia onnistuneen kokemuksen luomisessa.
Vuonna 2013 perustettu Kaskas on tästä eteenpäin kestävään kehitykseen erikoistunut konsulttitoimisto.
Monet ovat jo ehtineet säikähtää EU:ssa valmisteltavaa vihreiden väitteiden sääntelyä, joka on varsin tiukka.
