Kaskas on tutkimukseen, osallisuuteen ja vastuullisuuteen erikoistunut viestintätoimisto. Kasvamme kestävästi ja kannattavasti, ja siksi etsimme nyt joukkoomme uutta viestintäasiantuntijaa.
Näkemyksiämme
Kaskasin neuvonantajana aloittaa kirjailija ja näyttelijä Jani Toivola. Toivola tuo Kaskasiin kansainvälisen tason osaamista moninaisuudesta ja osallisuudesta.
Tutkimukseen, osallisuuteen ja vastuullisuuteen erikoistunut viestintätoimisto Kaskas on nimittänyt kolme kokenutta vastuullisuusneuvonantajaa. Tytti Nahi, Outi Toivanen-Visti ja Jani Toivola tuovat mukanaan osaamista muun muassa hiilijalanjäljen laskennassa ja raportoinnissa sekä ihmisoikeus-, diversiteetti- ja osallisuuskysymyksissä.
Kaskas laajentaa toimintaansa tutkimusviestinnästä osallisuus- ja vastuullisuuspalveluihin. Yrityksen brändi- ja kasvujohtajana aloittaa Lauramaria Havu. Tiedeviestintätoimistona kahdeksan vuotta sitten aloittanut Kaskas Media laajentaa uuden strategiansa myötä osallisuus- ja […]
Kaskas on tutkimukseen, osallisuuteen ja vastuullisuuteen erikoistunut viestintätoimisto. Etsimme joukkoomme graafisen suunnittelun harjoittelijaa syksylle ja talvelle 2021. Harjoittelijana pääset mukaan tekemään merkityksellisiä projekteja asiakkaillemme. Tuotat visuaalisia sisältöjä […]
Kesä ja kärpäset, vai miten se taas olikaan? Kokosimme tutkijoiden parhaat vinkit luonnon monimuotoisuuden vaalimiseen lomalla. Kun kaupunkilainen suuntaa kesälomalle, hän kohtaa luonnon lähietäisyydeltä. Moni meistä kaipaa […]
EU aikoo velvoittaa yrityksiä huolehtimaan ympäristöstä ja ihmisoikeuksista koko tuotantoketjussaan. Europarlamentaarikko Heidi Hautala uskoo, että yrityksiä sitova lainsäädäntö on voimassa aikaisintaan kolmen vuoden kuluttua. Euroopan unioni valmistelee […]
Yritysvastuun parissa tapahtuu valtavasti juuri nyt. Tutkimus tuo esiin uutta tietoa, ja sekä Suomi että EU työstävät tahoillaan yritysvastuulakia. Mitkä asiat vastuullisen yrityksen täytyy ottaa huomioon tänään, […]
llmastonmuutos ja lajien kato vaativat, että kaikki kuluttavat nykyistä vähemmän ja eri tavalla. Esteenä kuluttajan tottumusten muutokselle ovat rutiinit, sosiaalinen paine ja luottamuspula, kirjoittaa Kaskasin Mervi Itkonen. […]